Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-12, 15:21   #3
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Undervektige, syltynne barn - hjelp!

Imse har mange gode forslag!
Prøv å gjøre den maten han spiser så næringstett som mulig og la han spise bacon så mye han vil, men lær han gjerne at all mat må smakes på! Det er så kjipt for barn som ikke tør spise middag borte/overnatte/bli med på ferie osv fordi de er redd for å få noe de ikke liker!

Ellers tenker jeg som sykepleeir det samme som helsestasjonog lege, så lenge han er aktiv og spiser, sover, leker og lærer, er det ikke noe problem!

Med arvelige anlegg for lav vekt kan man vel ikke forlange all verden av størrelse og vekt heller! Min venninne var bitteliten og tynn som barn. Nå er hun normalvektig og 1.68 høy, men hennes 13 år gamle sønn er bitteliten, mye mindre enn sin 3 år yngre søster, kjempetynn og småspist! Kjører slalåm i timesvis, spiser, lærer og leker! Blir nok folk av han også!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat