Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-11, 14:54   #3
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Hei selv!
Interessant! Jeg har jo alltid "klump i halsen", særlig når jeg er stressa føler jeg meg kvalt, til vanlig bare halvkvalt. Men med Kelp var det så ubehagelig at jeg trodde jeg aldri kom til å kunne svelge igjen, omtrent. Det har jeg jo også problemer med til daglig, nå og da er det veldig vanskelig og vondt å svelge mat og drikke. Jeg trooor ikke jeg her merket noen endring sånn sett etter jeg begynte å ta joddråper, men som sagt, så er det alltid noe som trykker i halsen, i en eller annen grad.

Jeg fikk Lugol's spesielt bestilt til et apotek på St. Hanshaugen. Snakka med en fyr (som nå ikke jobber der lenger) som Leif Ims ga meg nummeret til. Og det var steindyrt! Men forhåpentligvis er det verdt det.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat