Tråd: Fitday FAQ
Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-06, 16:20   #35
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fitday FAQ

Opprinnelig lagt inn av mcfrogner

Squash er min nye favorittgrønnsak, men siden vektangivelsene på Fitday er litt rare ville jeg gjerne legge inn "min egen" squash, og brukte da tallene fra den store matvaretabellen. Men da fikk jeg beskjed om at tallene ikke stemte, at det var alt for mange kalorier i forhold til fett, protein og karbohydrater (prøvde å angi karber/fiber på den amerikanske måten, men funket ikke det heller). Noen som har støtt på dette problemet?

Irritert og takknemlig for svar

Som sagt er det feil i matvaretabellen. Men det du kan gjøre er å regne om - 100 gram er 3,5 oz - jeg gjør det hele tiden, ganger grammene med 0,035 og *vips* så har jeg oz tallet !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat