Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-12, 07:32   #17351
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Jeg føler meg lurt selv om selger påstår at alle Bosch er slik (noen som har Bosch og vet om dette stemmer? Altså at man ikke kan ha hull til slangene i veggen til skapet under vasken)

Jeg har Bosch (fra 2003 riktignok), dette er den andre leiligheten jeg har den i, den er integrert under benken og det har vært null problemer å installere den noen av stedene. Hvilken høyde slangene sitter i på baksiden av maskina aner jeg ikke og får jo ikke til å sjekke, men det var bare å smette den inn i benken, strekke slangene og koble til. De ligger riktignok langs gulvet der jeg ser dem i benkeskapet, men om de kommer fra lengre oppe på maskina vet jeg altså ikke.

Døra har to stillinger, helt åpen eller lukket. Den maskina di høres helt håpløs ut. Ta en telefon til Forbrukerrådet ang. heving av kjøp og tilbakelevering av varer om leverandøren blir vrang. Lykke til!

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)