Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-05, 22:32   #6
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Hei

Jeg har ikke vært her så lenge, men har lest og spionert litt, og tror dette er et bra sted. Jeg er sikker på at du kan finne noe informasjon du kan bruke.

Uansett årsaken til problemene dine vil det bare være godt for deg å bli kvitt avhengigheten av karbene. Jeg prøvde Atkins først, ikke for å slanke meg riktignok. Det hadde heller ikke noe særlig virkning på vekten, men jeg ble kvitt det verste av soppinfeksjonen. Problemet var at jeg alltid følte meg sulten, og jeg var helt SPRØ av lystene på ting som ikke var tillatt. Det var først når jeg tilfeldigvis fant montignac dietten at jeg gikk ned i vekt. Men den passer VELDIG bra for kroppen min, jeg føler meg opplagt og våken, og har det godt, rett og slett! Og det er en fantastisk følelse etter år med å være slave av karbohydratene. Når du finner den måten å spise på som passer til din kropp kommer du til å kjenne det - kanskje ikke den første måneden, men etter hvert - deilig.

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat