Vis enkelt innlegg
Gammel 23-03-13, 12:42   #53
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Re: Treningstråd mars 2013

I går ble det to fjellturer.
En til knutsliøya, og en til øverakselshaugen.
Tilsammen 2t og 20min, ca 1000kcal, og 9,5km.
gjennomsnittpuls på 123bpm.

Kjenner at kneet krangler litt igjen, og har fått sjekket det ut av ei veninne som er fysioterapaut. Mest sannsynelig runners knee.. :/ Noen som har erfaring med slik problematikk?

Samtidig sliter jeg met at det en sene slår under kneskåla mi når jeg løper, slik at det gjør så vondt at jeg ikke klarer å løpe- Det skjer oftest i slutten av ei løpe-økt. <Gjerne en 45 minutters tid inn i økta.
Så har jeg jo også denne nummenheten som kommer under enkelte styrkeøvelser. En stikkende, støtaktig, prikking på utsiden av låret rett over kneet og litt opp....
Alle disse plagene tror jeg, og fysio-veninna, samt legen er pga trange forhold. altså nerver og sener kommer i klem og blir irritert av at det er dårlig plass.

Står på venteliste hos fysioterapaut 3 plasser, og håper å få svar på oprinnelsen til disse symptomene. Regner med å vente en 3-4mnd tid, da det er laaaang venteliste hos fysio ..

I mellomtida har jeg fått anbefalt av lege og veninna og tøye flere ganger daglig, så da blir det MYE tøying fremover

__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat