Vis enkelt innlegg
Gammel 30-04-06, 15:35   #8
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Hurra! Endelig skjer det noe!

Opprinnelig lagt inn av paprika

I dag har jeg fått melatonin av legen + stilnoct som jeg kan ta ved behov når ingenting annet virker. Håper jeg skal bli totalt slått ut nå, har ikke sovet mer en to tre timer flere netter på rad nå. Legen var helt enig med meg i at det kan virke som om Tolvon er synderen i og med at jeg begynte å gå ned med en gang jeg sluttet på dem.

Flott at du har fått melatonin! Det tar jeg, og det virker i perioder. Og det er myyyye bedre for kroppen enn vanlige medikamenter, og vil nok ikke påvirke vekttap (det er min erfaring ihvertfall).

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat