Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-07, 23:20   #4
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Noen som er på Eurodiett nå?

Opprinnelig lagt inn av terra, her.

Hei Enid.
Hmmm eg begynnte på eurodietten i oktober ifjor og gikk ned 10 kg. MEn så kom jula og ej sprakk totalt. Og he aldri motivert meg nok til å begynne igjen.
Ej me vurdera å begynne igjen neste uke på fredag. Men greie ikkje heilt å bestemme meg. Men så såg ej deg her inne og kanskje ej skal vurdere det sterkt og ta mej sjølv i nakken. Ej treng nokon å pusse mej og ikkje minst støtte og snakke med.
Ser at du også e frå bergen, som også ej e. Ikkje verst..

Hmmm ej skal tenke seriøst på det ivertfall til neste uke. Greie ikje å bestemme mej om je skal gå på eurodiett eller berre ete sunn mat.

Håpe vi snakkes

Heia! Bergen på meg også ja, har bodd her i 11 år, men er opprinnelig fra Ålesund. Er du også fra Sunnmøre eller, høres litt slik ut på måten du "snakker"?

Har begynt å gå til Dr. Hetland på Lindbergklinikken, og neste uke braker det løs med Eurodiett

Er kjempespent på Eurodietten - bli med da! Har lært her inne at trikset er å krydre så mye man bare klarer, så er det lettere å få ned maten
Det en utrolig støtte å få her inne - har levd på lavkarbomat et år og kan takke forumet for for at jeg har hatt den suksessen jeg har hatt. Så uansett om du velger Eurodiett eller annen lavakarbomat så kan vi jo støtte hverandre her inne. Og her er masse folk med store kunnskaper om mat og helse, så anbefaler deg virkelig å gjøre deg kjent inne på forumet!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat