Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-09, 04:51   #1
Kyra
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Buenos Aires
Innlegg: 3
Kyra er på en erverdig vei
Thumbs up

Lavkarbo reisemål!

Er ganske ny her, og snuser på Atkins, og utifra det vil jeg anbefale et lavkarbo reisemål Jeg er nemlig så heldig at jeg bor her (for 6måneder), og har oppdaget at forholdene er perfekte for lavkarbo her.

Og byen er: Buenos Aires! Her får du svære biffer (velg mellom all slags forskjellige stykker) til under 50kr ute på byen, og bestiller tilbehør utenom. Saus er heller ikke vanlig, men biffen drypper gjerne av smør eller olje. Du kan få chimmichurri eller løk/tomatsalsa om du vil. Grillet ost (provolone) er en nydelig og vanlig forrett, og de har alls slags deilige chorizo pølser med godt kjøtt og fett.

På matbutikken er halvfabrikat ting dyre, og da spesielt importerte varer (dyrere enn i Norge), men gode biffer får du for 60kr kiloetet og ost og grønnsaker er kjempebillige! I tillegg smaker alt generelt bedre da både biff og grønnsaker produseres i området. Og siden storfeet bare har fått gress som mat, så er det sunnere enn andre plasser.

Det eneste problemet blir kanskje den gode, billige rødvinen man kan kjøpe overalt, men det er vel et problem uansett når nordmenn er på ferie uten alkoholavgifter. Jaja, det er iallefall ikke øl da!

Kyra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Usikker...enda Svar med sitat