Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-08, 09:47   #20
Impulsiw
Seniormedlem
 
Impulsiw sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Øvre romerike
Alder: 57
Innlegg: 12.140
Impulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastiskImpulsiw er bare helt fantastisk

Sv: Følger Lindbergs ketogenkost, hva er forskjellen på det og ketolysekuren?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Det vil komme! Kan være lurt å ta en runde med målebåndet med jevne mellomrom også. Men prøv å være tålmodig, fire uker er ingentingen! Jeg har holdt på nå i over to år, og hadde et utgangspunkt med ca 30 kg overvekt, jeg har i den tid stått stille i over et år etter nesten 20 kg vektnedgang, men har aldri gitt meg! Og det ga resulteter til slutt, nå rusler jeg jevnt ned i vekt igjen. For meg er dette en livsstilsending -altså for livet, og jeg kan aldri spise på noen annen måte heller. Når jeg har slått meg til ro med det, med den viten om hvor sjuk jeg blir av raske karbohydrater, så er det overraskende enkelt, egentlig!

Når du er nede i 40 gram karbohydrater om dagen er det viktig å få i seg fett. Ikke nødvendigvis pøse på, men bruke gode oljer og spise mye fet fisk er lurt.

Det er et veeeeldig viktig poeng photo Kan ikke poengteres NOK! Jeg trodde lenge at jeg kunne kutte ut litt fett for å "spare" på kaloriene og spiser mer mat. Men da ble jeg faktisk mer sulten!! Så det var det ingen hjelp i ............

__________________
[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Turid/LOKALE%7E1/Temp/moz-screenshot-1.png[/IMG]
Filmsnutter av snuppen Min journal Pommehagen
Operert med gastric bypas ved Asker og bærum sykehus 10 mai 2010

Impulsiw er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedonaktig Svar med sitat