Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-10, 19:51   #41
Max
Seniormedlem
 
Max sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Nettopp!
Alder: 45
Innlegg: 3.909
Max er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastiskMax er bare helt fantastisk

Sv: Lavkaloridiett

Er vel ikke alle her som mener at lavkarbo er det eneste som fungerer for alle. Poenget er at du ikke har den rette oppfatningen av hva lavkarbo kan innebære. Dessuten snakker mange her av erfaring, og det stemmer faktisk at lavkarbo og lavkalori har visse ting felles. F.eks. ang fullkornspasta og ris; det anbefales på lavkalori ala Grete Roede og den slags filosofier, det er sunnere, enkelt og greit. GR anbefaler også å kutte ned på raske karbohydrater, det er det ikke bare lavkarbokostholdet som tilsier.

Men, jeg må nå spørre; Hvis du gikk ned 10 kg uten å kutte verken kalorier eller mengde mat, hvordan kom de 10 kgene på? Noen endringer må man gjøre.

Hvis du ammer, vil jeg uansett tro du kommer langt med å spise regelmessig og sunt. Kutt søtsaker, kutt litt på de raske karbohydratene ellers i kostholdet og gå lange trilleturer.

__________________
På tide å bytte signatur...?
Max er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse! Svar med sitat