Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-13, 22:14   #12
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Atkinsproduktene ikke så lavkarbo som de påstår

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

De smaker jo dritt da. Jeg har prøvd yoghurten, en drikk og en energibar og alle smakte grusomt. Jeg ble lang i maska da jeg oppdaget at energibaren veide 55 gram hvorav 23 gram var rent sukker! Jeg kaster sjeldent mat, men den gikk i søpla gitt, den så helt jævlig og lite innbydende ut også.

Smak og behag? Jeg har kjøpt kesamen noen ganger og brukt som etterstyrkepåfyll. Synes de er all right. Synes drikkene er gode også. Barene har jeg ikke smakt.

Men nå er ikke jeg noen forkjemper for YT, altså. Er vel snart et år siden jeg smakte sist.

Men de er ikke rettet mot lavkarbo og det var vel det som var poenget her, egentlig? Det selges som det det er. Oppladning til, energi underveis og påfyll etter trening. Om japp fungerer like bra. Ja. For de som vil fylle på med dritt etter trening er det jo et fint alternativ da. Noen spiser ei pakke riskake eller et brød. Er det noe bedre?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat