Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-10, 13:05   #23
Atlantis
Juniormedlem
 
Atlantis sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 32
Atlantis er på en erverdig vei

Sv: Presentasjonstråd for oss som følger Dr. Lindbergs kostholdsfilosofi :)

Hei på dere! Fint med en tråd med oss Lindbergere I de fleste andre trådene synes jeg vi mangler.

Jeg er ny her inne, 55 år, uføretrygdet pga ryggen og astma++
Begynte på Lindberg-klinikken i høst. Går alene (ikke i gruppe) og drar inn til Oslo for å veie meg 1 gang i måneden. Gikk greit de første månedene,men nå sliter jeg. Var på tur til India hvor jeg hadde store problemer med kosten,- det var uhorvelig mye ris og pasta,loff+++ Spiste ikke kjøtt,rå grønnsaker og egg pga at jeg ikke ville bli syk. Det jeg kunne spise ble kokte grønnsaker med en slags saus. Var faktisk vanskelig å finne nøtter også noe hun på klinikken sa var lett i Østen. Dette var i Vest-Bengal og de har ikke like krydret mat som i sør,så det var utrolig kjedelig. Ble til at jeg spiste mindre og mindre og gikk ned 3 kg på turen. Disse + 1kg kom selvsagt tilbake da jeg begynte å spise vanlig hjemme igjen. Men har merket at jeg skjeier ut mer etter turen,så det er vanskelig å gå ned. Har begynt med krom i ren "desperasjon" og er nå kvitt søthungeren.
Spiser ikke frukt (kun noen ganger 1 om dagen til måtidet,noe jeg får lov til),men har lett for å drikke for mye cola zero.

Har veldig tro på Lindberg og tenker at det er en kost jeg kan leve med,men akkurat nå er det litt tungt. Ser ikke fram til å veies i neste uke...

__________________


Atlantis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat