Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-10, 10:02   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Får i meg for lite karbo ...

Opprinnelig lagt inn av MaritR, her.

Takk for god respons.
Jeg har nå økt mitt daglige fettinntak med å lage med meg omelett eller pizzamuffins til frokost, lunchen har jeg fortsatt med å spise knekkebrøda for de er sabla gode hihi. Middagen er den samme - bortsett fra at jeg har mye mere salat og saus på. Resultatet har ikke latt vente på seg....har faktisk gått ned 1 kg på 2 dager her nå...så har tydeligvis gjort noe feil. Jeg ser nå at jeg automatisk hadde sklidd tilbake til en lavkaloridiett isteden for lavkarbo.

Jeg er forresten 173 høy og skal ned 25-30 kg

Wohooo - så KULT at du ser resultat så kjapt! Nå ble jeg også glad - på dine vegne

Egentlig er det bare bra at du har gjort "feil" som du sier - for ikke hjelper du bare deg selv ved å poste slike spørsmål - du hjelper også mange andre som lurer på det samme...

Ha ei knallfin helg!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat