Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-04, 17:56   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Du har rett du også Lise.

Tror at vi er så forskjellige alle sammen at det finnes et vell av forskjellige årsaker til at folk går ned på Atkins - eller ikke lykkes i det hele tatt. I den siste gruppen finner vi forresten også de som ikke har lest boka, men bare setter i gang og "tror" de gjør det riktig. MEN det finnes de som gjør det 100% etter boka også - og ikke lykkes. His JEg f.eks. hadde vært som gjennomsnittet, hadde jeg nådd målet mitt for lenge siden. Jeg må finne MIN måte å gjøre det på - innenfor de grensene filosofien setter.

Skrev nettopp om det i en annen tråd (husker ikke hvor, trooooooor det var South Beach tråden). For noen er det matlyst, stoffskifte eller forbrenning, for andre er det blodsukkernivå. For andre igjen er det fett - for noen protein. Det er derfor det er så viktig å lære å kjenne sin egen kropp. Hva er det som funker for MEG ??? Hvordan reagerer MIN kropp. Det finnes ingen fasit - dessverre

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat