Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-13, 07:29   #19882
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det beste vil selvfølgelig være å ta hellene opp, rense, legge stenmel, hoppetusse og så legge ned hellene igjen. Om du ikke vil gjøre dette så er måten du begynte - å skjære bort gresstorven en bra metode. Du vil kunne bruke eddik på resten (eller salt eller en gassbrenner). Bruk iallfall heller det en roundup på et såpass stort område. Du må uansett bruke brødkniven først fordi dødt gress ikke forsvinner raskt...
Det finnes et hellejern (nr 5 fra venstre på dette bildet)
Men det har jeg ikke sett i Norge. Du kan også forsøke å kjøpe en spade med tverr kant og så slipe denne skarp sånn at du kan bruke den på samme måte som du har brukt brødkniven... Eller en billig sag?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere.