Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-06, 21:08   #17
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Fjonkens lavkarbopasta!

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

Myseprotein UTEN smak??? Hvor har du fått tak i det. Ikke det at jeg kommer til å bruke det, men det er i såfall kjekt å vite hvor man kan få tak i det. Hørte at Torkil skulle teste ut myseprotein, men etter det har det vært stille om det på ketolysesidene... desverre for mange kan man nok si...

Har en svær boks i skapet jeg. Med nøytral myseprotein. Mener jeg kjøpte den på helsekosten. Tech Nutrition tror jeg. (Har tatt det over i annen boks, så har ikke navnet på lenger) engang.

(Torkil har testet ut myseprotein, - og jeg var med på testen. Det har vært noen import/tollproblemer - vet ikke av hvilken art).

Ang pastamaskin. Man klarer seg godt med kjevle, - men det funker best med tynn kjevle, da kan du rulle hele leiven runt kjevla til slutt, trekke ut kjevla, og så skjære i tynne "skiver" - og vips så har du lang fine jevne strimler av pasta. Bruker du tykk kjevle kan du bruke sån liten "rulledings" vi bruker på sirupssnipper til jul..... Da får du fine pyntekanter på pastaen også.

Selv bruker jeg pastamaskin pga. giktiske armer/hender. Det ble for hardt for meg å bruke kjevle -

Se forresten på Jamie Olivers Italia i reprise på lørdag. Da er han med i pastabakekonkurranse i en liten landsby.... da får dere se donnaer med teken på kjevla !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat