Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-12, 20:54   #1
Nordmørsloppa
Seniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 1.038
Nordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snillNordmørsloppa er virkelig snill

Dagens formbilder

Det er skikkelig harry..og veeeldig ego, men jeg MÅÅÅ bare legge ut formbildene mine etter 3 mnd intensiv styrketrening. Har et bilde for sammenligning, før jeg begynte med styrke.

At styrketrening og lavkarbo IKKE fungerer i lag, er i allefall ikke riktig. Jeg føler det er god kvalitet over øktene, selv om jeg kanskje orker mindre i lengden. Men eksplosiviteten merker jeg har økt!
Når jeg går/jogger i moderat tempo over 1 1/2 - 2 føler jeg meg som en "evighetsmaskin..og kan bare fortsette og fortsette...noen som kjenner seg igjen?
Derimot ved type tabata/høy intensiv intervaller over en lengre tid kan jeg merke at jeg går litt tom- Men da funker litt karbohydrater...
Her er det ikke snakk om raske karbs, men frukt med moderat GI. Slenger gjerne i meg et eple eller en banan...virker som om det er lett tilgjengelig energi for kroppen i slike settinger
Dette ble en liten digresjon..men pytt pytt

Her er i allfall formen om dagen... og jeg kommer aldrig til å gå tilbake til vanlig karbo-mat som de fleste som driver med trening spiser.

jeg er kjempefornøyd med lavkarbo kombinert med trening!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg føretter.jpg (371,2 KB, 135 visninger)
__________________




Loppas Journal
Nordmørsloppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Whole30 Svar med sitat