Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-18, 08:59   #9
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Jeg tror jeg spiser for mye fett

Opprinnelig lagt inn av Sofagubben, her.

Men klart om en går ned uten å gjøre det, så er det jo bra, men hva er aversjonen mot å telle? Til mer informasjon en har til bedre er det i mine øyne og selv brukte jeg i tillegg daglige blodsukkermålinger både til motivasjon og inspirasjon. Hvorfor ikke bruke alle de våpen som finnes? hvorfor ikke også telle kalorier, når en først tar jobben med å telle karber, fett og proteiner? informasjon kan en aldri få for mye av i mine øyne ihvertfall.

Jeg teller dager. Løpende dager jeg spiser mindre enn 20g (ketogent), faster periodisk, spiser nok proteiner. Vekten og helsen går riktig vei når rekken er ubrutt over tid (kroppen min trenger 5-10 dager før jeg merker resultater). Bursdager, dager med mye stress, ekstra karbohydrater, eller med inaktivitet er det som ødelegger for meg.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat