Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-12, 22:55   #12477
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Supera, her.

Det spørs jo selvfølgelig på mengdene av hver ingrediens, men det skal kunne gå an å lage en mousse av det, ja. Jeg har hatt i eggeplomme også de gangene jeg har laget det, men jeg vet ikke om man må ha i det.

Jeg har blanda sånn sammen som en slags smoothi, men uten gelatinpulver, og har tenkt at det må da kunne gå an å få mousse ut av det! Tror ikke man vanligvis trenger å ha i egg. Men det er vel bare å finne ut hvor mye gelatin man trenger, forsåvidt.

Mens jeg først har deg her, Supera! Jeg mener å huske at du har kjøpt diverse steviadråper med smak. F.eks. english toffee. Hvilket merke vil du anbefale? Noen andre smaker enn det som er ok?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥