Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-04, 03:02   #2
smosje
Seniormedlem
 
smosje sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 1.334
smosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisksmosje er bare helt fantastisk

Flotters Mofe! (å nei, nå ble det pjatt ) Synes bare alltid at en nystartet tråd trenger et svar, så den kommer igang, på en måte. Stusslig uten noe svar! men egentlig har jeg ikke noe fornuftig å komme med. Eller jo, forresten! Da jeg begynte med denne (tåpelige) hjemmesiden min, så lastet jeg ned masse HTML-programmer, men de fleste var bare rubbish. Den jeg synes var enklest å starte med for å skjønne greia, var QuickPage, lastet den ned fra www.download.com tenker jeg. Se så, så fikk jeg sagt no fornuftig også!

__________________
- - The most important thing to bear in mind is not to become obsessed with weight or body shape - -
smosje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Økologisk, naturlig, supermat Svar med sitat