Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-15, 15:49   #5
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 45
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: avholden fra alkohol

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

den eneste som ikke har det raaaasende festlig i forskjellige sammenkomster.

Jeg har vært mye edru på fest, og hatt det minst like morro som de som drakk. Kanskje mer faktisk! Jeg var mye sjåfør de første årene etter jeg fikk lappen, og nesten alltid den siste hjem.
Syns det er strålende å få med seg alt uten fylleangsten dagen derpå Men jeg kan le minst like høyt av de dumme tingene andre har gjort som de selv kan.
Jeg drikekr kanskje et par ganger i året, og da kun i større sammenkomster. Men tenker ofte at jeg kunne hatt det like gøy der edru, og spart pengene på drinker og taxi
Drikker aldri ellers, og det gjør heller ikke sambo. Vi har vært sammen i 13 år, og kun en gang drukket en drink sammen uten å værepå en større fest (var på ferie og måtte kvitte oss med noe valuta siste dagen, så vi gikk for det dyreste på menyen, det var selvfølgelig alkohol )