Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-09, 15:41   #4
Addict
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 134
Addict er på en erverdig vei

Sv: Er i ketose men går ikke ned (etter kun 2 uker)

tusen takk for svar

det er ikke store betennelsen, det er bare en inngrodd negl (yuck) på begge storetærne, men siden jeg prøver å ikke belaste det så tråkker jeg feil og får vondt i ankelen. Kan heller ikke gå med sko (labber rundt i for store uggs når jeg må ut). Mye enklere å bare si "betennelse" slik at folk ikke begynner å spørre, det er så ekkelt, haha

Hva jeg spiser?

I går spiste jeg til frokost en halv omelett (inneholdt 2 egg, litt kremfløte, noen skiver paprika, litt spekeskinke, løk og ost på toppen, stekt i masse smør) med isbergsalat (helte over oljen fra fetaostglasset) ved sidenav.

Til lunsj ble det en halv boks cottage cheese med noen hakkede mandler og litt funlight i.

Som mellommåltid spiste jeg litt morrpølse (gårdsmorr med 0 karber)

Middag ble rattatouille med svinekjøtt og scampi, oppskrift funnet her inne. Den inneholdt hakkede tomater (hermetiske), løk, squash, champingjong, hvitløk, forskjellige urter og krydder, svinestrimler og scampi. Stekte det i MASSE smør, både grønnsakene og kjøttet.

Spiste muligens et par extradrops sammen med mellommåltidet.

Noe "værre" enn dette spiser jeg somregel ikke, bruker muliges litt mer fløte andre dager til forskjellige middagsretter...

Finner dere noen feil?

__________________


86 84 82 80 78 76 74 72 70 68 66
Addict er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat