Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-15, 15:59   #91
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Leseåret 2015 - hva leser du nå?

^ Hurra!

Ble akkurat ferdig med to bøker:

The Girl With All The Gifts
- les den! Uten å vite noe. Ikke fordi det vil blåse pannelappen av deg, men fordi jeg mener det var en viktig del av leseropplevelsen. Men synopsisen må nesten leses da:

Sitat:

Every morning, Melanie waits in her cell to be collected for class. When they come for her, Sergeant Parks keeps his gun pointing at her while two of his people strap her into the wheelchair. She thinks they don't like her. She jokes that she won't bite, but they don't laugh.

Så ble jeg akkurat ferdig med Stephen Fry's andre selvbiografi 'The Fry Chronicles', som jeg syntes var helt ok. Likte den, men ikke sånn kjempemasse. Artig å høre han lese den på lydbok. Finurlige formuleringer.

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat