Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-11, 17:56   #63
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Ja, kanskje på tide med en oppdatering her!

Jeg var på ultralyd på tirsdag på Unilabs på Majorstua for, som tidligere nevnt sjekke halsen. Ultralyden ble utført av en tekniker, og mens jeg lå der og ble smørt inn med gelé og skanneren gikk over halsen min (hvilket var utrolig ubehagelig, synes nesten det blir verre for hver gang noen bare trykker litt på halsen min) merket jeg at fyren stoppet opp mange ganger og tok bilder, og jeg kunne se han rynka bryna sine, så da han var ferdig måtte jeg jo bare spørre hva han så. Jo, nå skulle dette sendes videre til endokrinologen min (blæ), men han kunne si så mye at dét han så var noen knuter og hevelser og noe som kunne se ut som en betennelse.
Jeg gikk derfra med en litt merkelig følelse. Jeg VISSTE jo at det var noe! Og på en måte var jeg letta over å få det bekrefta.
Så langt er jeg altså nå. Så da er det vel bare å vente på ny innkallelse til endokrinologen, da.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat