Tråd: Jente 15 år
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-10-11, 00:27   #13
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Jente 15 år

Jeg synes det er vanskelig å gi råd til en på 15. Jeg var selv svært sårbar og lett påvirkelig da, og trodde på alt andre sa. Jeg synes det er viktig at du beholder følelsen av hva du selv vil og ikke lager for drastiske forandringer i livet ditt. De fleste legger på seg av å spise snop og usunn mat. Man må ikke slanke seg / sulte for å endre dette. Nå vet du hva konsekvensen av det for din kropp er og vil kanskje erstatte de ting som ikke er bra for deg med noe annet? Det er mange oppskrifter på kaker som er sunne å finne her inne om du vil beholde kosen i helgene.( Man kan bruke nøttemel eller proteinpulver istedetfor mel når man baker.) Tenk på hva du vil spise av de sunne matvarene du kan velge i og lag deg et kosthold du vil like. Og på biblioteket har de alt du trenger av kostholdbøker og oppskrifter. Bare å be om lavkarbo-bøker der.

Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat