Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-08, 20:24   #41
Mosepjusk
Seniormedlem
 
Mosepjusk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 2.059
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Verdens beste lavkarbobrød?

Nå skal jeg starte brødbakinga - gleder meg!
Kommer tilbake med mer info

Oppdatering nr. 1
Nå står brødet i ovnen - veldig spennende!
Det tok litt lengre tid å lage det enn planlagt, fordi jeg måtte rengjøre ovnen og rydde litt på kjøkkenbenken.
Jeg endra litt på oppskriften fordi jeg manglet litt av det ene og dermed tok litt mer av det andre, men det er bare snakk om 10-talls gram her og der.
Åh, nå skal jeg smake på Sjokococosa eller Cocosasjoko eller hva det heter mens jeg venter

Oppdatering nr. 2
Etter 40 minutter i ovnen, så brødet nesten litt brent ut, så jeg satte gradene ned til 120.
Tok det ut etter ca. 50 minutter.
Skjærte det opp mens det enda var varmt, og det virket litt klabbete. Sikkert fordi det skulle ha stått litt lengre, og fordi jeg ikke kunne vente til det ble kaldt med å skjære det opp.
Brødet smakte nydelig med bringebærsyltetøy fra sukkerfritt.com kjøpt på Rema1000. Det smaker helt sikkert nydelig med annet pålegg også. Mitt brød inneholdt totalt 37 karber og det syns jeg nesten var litt på grensa.
Nå er det frokost på gang her
Tusen takk for god oppskrift, Impulsiw!
P.S.: Sjokococosa smakte nydelig

__________________



Sist redigert av Mosepjusk : 21-06-08 kl 07:53.
Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat