Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-11, 15:06   #3
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: For mye magnesium eller kalium?

Kaleroid er ikke på resept, men man må spørre spesifikt om den på apoteket og oppgi grunn for å ta den før de selger den til deg Jeg fikk beskjed av legen i hin dager på Lindbergklinikken om å ta det når jeg skulle spise ketogent. Glemte å presisere at jeg først tok kalium et par dager før jeg økte magnesiumdosen, men jeg merket ikke noe på hjertebanken og økte derfor magnesiumsdosen til det dobbelte. Og det tok også et par dager etter det igjen før jeg merket det på magen, men merket jo samtidig at hjertebanken ble bedre.

Jeg får vel halvere magnesiumsdosen igjen og se hva som skjer Heller litt smådiare på morgenen enn den forferdelige hjertebanken, men om jeg kunne sluppet begge hadde jo det helt klart vært en fordel

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat