Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-12, 18:54   #12180
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Jeg har ikke akkurat gjort noe større studie av det, men siden det er tema... erfarer selv at jeg spiser mye mer enn jeg trenger hvis det er mat med mye fløte eller lignende i. I vinter har jeg vært plaget med ekstremt tørr og kløende hud på ryggen (ingen andre steder - begrenset "utslett"), sånn at jeg omtrent har klødd meg til blods når jeg finner en vegg å gni meg mot. Men jeg kjørte et par uker meierifritt før jul, og holder på med meierifritt nå også - og i begge tilfeller har den sinnssyke kløen avtatt. Blir det riktig å anta at det henger sammen?

Det virker jo unektelig slik, men du kan jo evt prøve å eksperimentere videre med det hvis du ikke føler deg sikker?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Hvordan finner man ut om man er den typen som ikke skal ha melkeprodukter? Er det nok å ha damp i kroppen? Stikkedama jeg går hos snakker stadig om all dampen jeg har i kroppen, så jeg ser for meg at jeg letter og flyr bort snart

Jeg tror det, men du kan sikkert spørre akupunktøren?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt