Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-12, 12:18   #144
Budeiea995
Medlem
 
Budeiea995 sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Marnardal
Innlegg: 160
Budeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvelBudeiea995 er en juvel

Sv: Fotballfruen gir ut kokebok med andres lavkarbooppskrifter

Gidder ikke likne masse her nå men, jeg er ikke misunnelig på livsstilen eller utseende, men muligheten for å gi ut kokebok og tjene penger på det.

Når jeg sier at hun er pen, slank og på rett sted til rett tid så er jo det sant!

Jeg drar "misunnelseskortet" fordi enkelte her inne er fryktelig hatske. Mener noe om noe dere ikke kan vite noe om da boken ikke er ute enda.

Jeg har ikke lest bloggen og er heller ikke i målgruppen, men gi nå dama en sjans!

Er jo flott om enda flere begynner med lavkarbo og da kan jo dette være en fin måte å introdusere dette til de unge på.

Joda ser at om damen påstår at det er hun som har laget oppskriften er ikke det spesielt smart, men mange av de oppskriftene jeg finner er ikke krutt. Mange legger ut på bloggene sine oppskrifter de har funnet en annen plass som igjen er funnet en annen plass og hvor kommer de originalt fra.

Selv lager jeg Ostekake ved å bytte ut sukker med stevia, men ærlig talt er det jo bare ei Ostekake der jeg har byttet ut sukkeret med stevia og det er jo dette jeg pleier å gjøre....

Slutt å syt og vær glad for at noen får det til!!!!

Budeiea995 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: -30 kg på streng lavkarbo/ ketolyse Svar med sitat