Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-08, 08:50   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan øke karbene uten frø og nøtter?

Jeg kan love deg at dette ikke er trivselsvekta mi altså! Det hersker ingen tvil om det, og jeg er ganske realistisk av meg
Jeg måler meg bare, legen tar seg av veiinga. Jeg har lett kroppsbygning, og er ikke veldig høy, så 10 kg er ganske ca.
All overvekten min ligger på torso, bein og armer er ganske slanke. Ikke har jeg PCO(S) heller, i tilfelle noen skulle trekke den slutningen ut fra kroppsformen min
Jeg har fortsatt alt for mye fett på mage, rygg og i særdeleshet midje. Minst 10 cm som burde vekk (er ca 90 nå, og det skiller seg en del fra de andre målene mine som er mer "normale"). Så jeg kan nok slå det fra meg, selv om trivselsvekt høres trivelig ut, så sier også legen at jeg fortsattt har alt for mye fett rundt indre organer, selv om jeg er langt utenfor faresonen jeg var i ang diabetes.

Har tenkt på å innføre meloner, og kanskje bær. Men jeg har ikke mye peiling på hvordna det påvirker blodsukkeret i forhold til nøtter og frø, jeg vet ikke en gang om det er akkurat DET som stopper opp for meg, jeg har kjørt vedvarende i fem uker, og som sagt stått stille fire av dem, og det jeg har gått ned på induksjon og vedvarende er kg jeg i utgangspunktet la på meg kort tid i forveien, og mest sannsynlig vannvekt storparten av det.
Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre jeg... Jeg er utrolig lei av å telle, men jeg gir det selvfølgelig ikke opp, telle må jeg nok, men GI i tillegg synes jeg blir for mye, da vet jeg ikke om jeg holder det ut...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat