Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-08, 13:59   #12
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan øke karbene uten frø og nøtter?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Men har det noe å si hvilken yoghurt jeg kjøper? Den lette yoghurten dere snakker om liker jeg ikke så godt, er egentlig ikke så glad i søte ting, bare unntaksvis... Får jo mer lyst på tyrkisk yoghurt

Bare hvis du spiser søtet yoghurt. Og Yoplait 0,1 % er søtet med fruktose som har lavere GI enn sukker (iflg Fedon og GI ekspert)...Og MYE bedre da, spør du meg.

Jeg har ikke telt en eneste karbe eller GI siden jeg begynte vektreduksjon nå, for nå vet jeg hvilke matvarer jeg kan spise i forhold til GI og må bare fortsette å teste ut hva jeg tåler i forhold til min toleranse av typer mat(nøtter mm).

Platåer er noe herk. Hadde et i minst ett år, før jeg "startet på nytt" på en måte...og ikke minst noen stressfaktorer som også ble borte

Ikke gi opp

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat