Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-10, 09:35   #10
JKBB
Medlem
 
JKBB sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 129
JKBB er på en erverdig vei

Sv: Er det egentlig sant?...

Heisann!
Det er nokk helt mulig dette ja, gitt!
Jeg gikk ikke ned så mye i vekt selv den første tiden, men jeg krympa syykt mye! I løpet av to uker hadde kroppen min krympa en halv meter til sammen! Tror faktisk ikke jeg gikk ned noe særlig i det hele tatt de første ukene jeg..har nokk en sammenheng med at jeg trente en del da. Har sommerferie i treninga pga mye jobb i ferietiden... (jobber i butikk...)

Nå har det gått jevnt og trutt etter det, så resultatet er blitt 10 kg på 7 uker. Ca 1 kg i uka! Har nå 20 kg igjen, da jeg vil veie 75 kg, og se hvordan jeg trives der, før jeg bestemmer meg får å gå ned mer...eller ikke. Har lyst til å være i mål neste sommer, og har da ca 45 uker å gjøre det på! Høres jo overkommelig ut da, men man kan ikke vite. Plutselig får jeg perioder med stillestans når det kommer til vekta....blir spennende å se hvordan dette går framover.

Lykke til videre! Bruk denne sida for alt den er verdt!! Det er UTROLIG hvor mye god mat man finner her inne, i tillegg til mennesker med mye erfaring og kunnskap rundt temaet.

JKBB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-lavkarbo Svar med sitat