Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-10, 20:45   #1
Jannicke
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 261
Jannicke er på en erverdig vei

Kan dere med erfaring se litt på dette?

Vanskelig å få nok karber når jeg er flink.....

Dagens mat:
Frokost: Omelett av 2 egg og 0,5 dl fløte, og 2 skiver salami.

Linch: Lun kyllingsalat på cafe, den inneholt div salater, litt kylling og baconbiter, og noe olje eller noe slikt. (LITE kylling og bacon, følte jeg betalte 115 kr for en liten skål med salatblader ).

Middag: svinekjøtt, 180 gr, Brokolistappe 150 gr (kokt 50 gr blomkål, og 100gr brokkoli, 10 gr smør, og 0,5 dl fløte, masse grillkrydder, og hurtigmikseren....nyyydelig)
Salat av 60 gr kinakål, 10 gr raspa gulrot. (Kjedelig ja jeg vet, men jeg liker ikke paprika, agurk, mais, osv...)
Svinekjøttet stekt i masse smør, og en god desj fløte, sikkert 0,7 dl.

Kvelds: Skar opp 6 skiver kvitost, og tok og rullet sammen hver skive med en skive kokt skinke.

Dette ga meg etter mine utregninger omlag 8 karber, da har jeg ikke regnet med salaten til lunch, vet ikke hvordan jeg skal regne det, aner jo ikke hvor mye det var, kanskje omlag 100, eller 130 gr salatblader......og kyllingen og baconet er jo uten carber.....

OG jeg skal ha i meg ca 15.................. tips til hva jeg skal gjør når jeg sitter her og mangler 5-6-7 karber...??

Jeg har ramla heilt av lasset og strever med å komme inn i den ketogene verden igjen.,........

__________________
Hilsen Jannicke.
26 april: 119,2 kilo.
GBP i høst.
Jannicke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: søker etter det rette Svar med sitat