Vis enkelt innlegg
Gammel 20-03-10, 21:02   #142
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Nannahs supergode knekkebrød!

Opprinnelig lagt inn av AnneBer, her.

Har to plater i ovnen nå Jeg tåler ikke kli (gluten), men jeg byttet med havremel (glutenfrie havregryn som jeg kjører i elektrisk kaffekvern), det blir spennende. Jeg oppdaget at det gjelder å være rask, få deigen utover mens den bare er røre (Fiberhusk gjør at det stivner etter et par minutter), brett nr en blir jevnere og penere enn brett nr to

Takk for oppskrift Nannah!

Atteh, vet du om glutenfrie havregryn inneholder mer eller mindre karber enn hva vanlige gryn gjør? jeg er ikke glutenallergiker, men jeg haaaater kli, og har en pakke havregryn fra mine høykarbodager stående i skapet, fortsatt

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat