Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-09, 09:40   #5
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: Kan jeg få tips til hva dere spiser som inneholder fett?

Hei
Jeg synes ikke det hørtes så galt ut det du tok.
Jeg har selv brukt følgende:
Frokost: ketolysebrød,tynn skive med et godt lag smør, issalat 3-4 blader, fet ost og paprkia eller en cherrytomat. I det daglige med mye stress varierer jeg lite på dette, i helgene kan det bli omelett eller egg og bacon.
Jeg har i flere år laget blandet salat (salat,agurk,stilkselleri,paprika, litt tomat,) med noe protein (kyllingkjøtt/tunfisk/skinke/ristet bacon/egg) og variert litt med oliven, fetaost, revet parmesan. Som fett: olje+citronsaft eller rømmedressing.

Middagene blir mer varierte, men det blir ofte enten salat eller blomkål/brokoli eller stekte grønnsaker med kjøtt eller fisk. Pizza lager jeg en gang i uken, restene fra middagen blir da ofte neste dags lunsj - varmet i mikro på jobben.

Litt ost med paprika,stilkselleri eller litt valnøtter/hasselnøtter samt te til kvelds.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat