Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-11, 19:07   #5
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Arghh, feriemodus

Jeg har hatt stillstand ei lita stund men så begynte jeg å gå ned. Ting begynte å skje igjen når jeg passet meg litt for kaloriene. Så tror nok det var derfor. Jeg veide meg i dag tidlig siden det var veiedag. På forhånd så har jeg skrevet i boka mi der jeg fører opp kg at jeg hadde gått opp et kg. Siden jeg var ute på lørdag (har ikke vært ute på mange år, ble helt gåen av ingenting), spiste masse masse mat for jeg ikke skulle bli dårlig. Har vært syk denne uken og derfor spist noen brødskiver siden magen ikke klarte å fordøye noe annet..... ja så over til poenget. Vekta viste NED 1 kg!!!!. Det er bare så utrolig.
Så nå har jeg faktisk bare 2,4 kg til målet mitt. Dvs det var det første målet mitt. Har lyst bare for sånn syns skyld å gå ned kanskje 5 til men det vil jeg bruke tid på.

Men åhh jeg er så glad.

Sånn..... nå er jeg ferdig å skryte

Så flott at du er på rett vei igjen. Det er så bra. Dette klarer du. Når du syns du har vært flink så unn deg noe helt annet enn godteri. Nye klær, en tur, kino, biff, eller noe i den dur. Har du smakt de Eldorado puddingene uten sukker? De lager jeg meg når jeg syns jeg fortjener noe ekstra godt og jeg blir ikke fysen av det. Men det er jo så forskjellig hvordan man reagerer. Sender iallefall over en god helgaklem til deg

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat