Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-12, 08:32   #25
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

God morgen! Min begeistring øker!!!

Du viser oss noe viktig Victory; ta de gjerne fram og minn om dem senere også! Enkelte ting ser ut til å gå raskere i glemmeboka enn andre. Uke to med strenge-fase; hva går den ut på?

Spennende at du er i gang fra i dag Nerthus; jeg liker konseptet med Spis deg slank; og slv om det er dyrt så tenker jeg at det er en investering i det som er viktigst for oss, nemlig vår egen helse og egen kropp. Og så er det jo ikke sånn at du skal kjøpe maten derfra resten av livet. Så stå-på! Og lykke til.

Suverene Severina; du skriver jo om meg jo. Oppblåst mage, "gravid", forstoppelse. That's me! Etter at jeg kuttet ut mel er jeg mye bedre, og det er jo skikkelig deilig å slippe å se gravid ut i en alder av nesten 50. Men...det er andre ting som gir seg utslag på magen også; som gjør det som en oppblåst belg. Jobber med saken for å finne ut hva det er. Kanskje er det disse melkeproduktene? Jeg har jo "berget" på lavkarbo pga ost, rømme og fløte. Driver nå å bearbeider meg selv til å finne alternativ til disse i maten, så selv om jeg brukte litt fløte i omeletten i går så ble det mindre i mengde enn før. Spiser mindre ost også, selv om det er litt. Har forresten sett at jeg hovner (vann i kroppen) når jeg spiser ost; er det noen av dere som har samme virkning?

I dag har jeg fri; utrolig deilig! Våknet selvfølgelig like tidlig som før, men det er jo en ren nytelse og bruke lang tid på frokosten med avisa og samtidig vite at jeg kan sluffe rundt i joggebuksa og genseren hele dagen hvis jeg vil. Og det gjør jeg sikkert Ha en god dag alle sammen!

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat