Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-16, 12:35   #8
Ethereal
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2013
Alder: 40
Innlegg: 306
Ethereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt avEthereal har veldig mye å være stolt av

Sv: Har du noen triks når motivasjonen er på bærtur?

Når jeg ikke er motivert og greier å se fremover, så forsøker jeg i alle fall å vurdere alternativet- hvor mye vil den utskeielsen gi meg i forhold til hva den "koster"? Så tar jeg et måltid og en dag av gangen til motivasjonen kommer tilbake.

Det viktigste for meg er dog å aldri la meg tenke "vel, nå har jeg jo ødelagt alt, så kan like gjerne spise alt jeg har savnet nå mens jeg kan"...den ene glippen blir da gjerne til en hel dags matorgie, og noen ganger til tre uker der jeg forsøker å komme på rett spor igjen.

Et av få sånne "motivasjonsbilder" jeg har sett på netttet som jeg virkelig liker, var et der man sammenligna det å, etter å ha spist noe feil, bare kjøre på og spise, var som å miste telefonen i bakken og så hoppe på den, sånn at den ble skikkelig ødelagt.


Sist redigert av Ethereal : 21-01-16 kl 13:05.
Ethereal er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Liberalt, men disiplinert lavkarbokosthold Svar med sitat