Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-10, 23:21   #122
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av RitaBo, her.

Hei.

Jeg er også ganske ny her inne. Har fått med meg en oppskrift på Polarbrødlapper som ligner på OOpsi, MEN de inneholder Cottage cheese 1/2 boks som holder til ca 8 stk. Problemet er at det står at man skal holde seg unna cc i induksjonen. Jeg har vært i ketose i 6 uker (med Easy Life), men har konvertert til lavkarbo så jeg er vel kanskje ikke akurat i induksjonsfasen. Gikk ned ca 10 kg med Easy Life på 6 uker. Men har ikke gått ned noe nå på 8 dager med lavkarbo? Er det noen der ute som kan hjelpe meg? Jeg trener moderat 3-4 ganger i uka, drikker 2,5-4 liter vann per dag ca.
Takker for alle tips.

Dersom du har gått fra pulver til å spise mat så er det ikke uvanlig at vekta står stille eller gå opp litt. Når du snakker om induksjonsfasen så antar jeg at du snakker om Atkins som er den eneste som har en induksjonsfase. Atkins delen av forumet finner du her og her er lista over Tillatte matvarer på Atkins induksjon

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat