Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-15, 16:23   #5
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Gå på kafé / kaffe- og kakebesøk

Opprinnelig lagt inn av Idun Kjellvik, her.

og man legger ut om lavkarboens fordeler, selv om man sitter der og faktisk er ganske...tjukk. (Har dere forresten lagt merke til hvor mange som fråtser i karbo og kornprodukter som er syltynne - særlig når man selv da skal forklare lavkarbodietten - og som sitter der og ser skeptiske ut? )

Jeg gir en LANG en i å forklare noen noe som helst om hvordan jeg spiser. Dette har jeg endelig lært, etter mange år. og OM jeg skulle si at jeg spiser "annerledes" så sier jeg at jeg og kroppen min har det så mye bedre sammen når vi utelater noen ting. Orker ikke fortelle om fordeler osv osv med mindre folk er genuint interesserte og sier de har snust litt på det selv.

Kunsten er å klappe att når man har sagt nei takk og har det bedre uten. Det er - etter min erfaring - når man begynner å forklare opp og ned alle "problemene" starter. Så jeg øver på å si nei takk og bare smile pent selv om de helt tydelig lurer og eller er litt snurt.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat