Vis enkelt innlegg
Gammel 28-05-09, 15:47   #19
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Slanking the hard way, eller bruker dere slankemidler

Opprinnelig lagt inn av grønn, her.

Dere er flinke og standhaftige dere som klarer å leve resten av livet på et utradisjonelt og uvanlig kosthold. Men vi skal ikke lete lenge her inne på forumet for å finne spørsmål om erstatninger for ditt og datt, og historier om de som har gått ned i vekt på lavkarbo og nå er på-an igjen, for de har lagt på seg igjen, akkurat som med andre slankemetoder.
Jeg tror derfor ikke at lavkarbo er enklere enn andre ting!

Det avhenger akkurat av hvem du spør.
Mange går rundt med den oppfatningen av at de "må" ha noe, eller "ikke klarer seg uten" noe. Det er jo helt på tvers av vår natur, og handler kun om avhengighet. Når man kun knytter kos opp mot noe å putte i munnen, så skjønner jeg at det ikke er lett. Men jeg er fullstendig ærlig når jeg sier at det er lett for meg, kanskje fordi jeg aldri har hengt meg opp i at dét og dét er "ulovlig", men heller fokusert på hvilke valgmuligheter jeg har. Det er akkurat så vanskelig som du gjør det til selv
Jeg blir faktisk himla syk av å spise såkalt normal og tradisjonell mat, og det er mye vanskeligere å skulle takle en hverdag med masse plager som forsvinner bare jeg spiser som naturen har ment at jeg skulle gjøre.
Klart jeg har spist en og annen sukkerfri sjokkis, men det er ikke viktig for meg. Det som er viktig for meg er å være frisk.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat