Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-11, 18:56   #43
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Joddråper (Lugol's oppløsning)

Takk for det lange referatet, Photobscura! Det gjør det jo bare mer interessant.

Jeg synes ikke fyren virker "grei nok" når han er så opptatt av at det skal ses kun på blodprøver. Det er jo helt håpløst! Det er det som er kritikken mot hele det norske systemet angående lavt stoffskifte, at de ikke kan se på noe annet enn blodverdier. "Velvilje" ... At han kaller visse leger for "tulleleger" høres utrolig useriøst ut. For meg høres det ut som han er i forsvarsposisjon, (for eksempel dette at han ikke svarer på konkrete spørsmål), men det er synd at det skal gå ut over pasientene. Men, du har i det minste fått henvisning til ultralyd, så får du jo se hva det viser.

Jeg håper du finner ut av dette med joddråpene; hvorfor de virker på blodverdiene uten at du føler deg noe bedre. Kanskje det tar tid før kroppen klarer å repare effektene av for lavt stoffskifte? Dessuten skulle jeg gjerne visst hvorfor du og mange andre blir dårlig av kelp og tangmel.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat