Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-12, 17:27   #25
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Februarskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av timich, her.

Venter på at maten skal bli klar nå... Har laget en form med torsk i tynne skiver, oppå der ligger det forvellet blomkål og brokkoli, og øverst et lag ost - og i hele formen er det saus laget av 1 glass ferdig pastasaus + 1 bx seterrømme. Utrolig enkelt og kjapt, og veldig godt! Pleier ikke å bruke ferdig pastasaus til så mye annet, men dette er så godt og enkelt at jeg bare må når tiden ikke strekker til Det er uansett ikke så mange karbene i hele formen (jeg spiser jo ikke hele alene). Sausen fungerer også fint til kjøttdeig eller kylling på samme måte.

Kanskje jeg skal ta opp litt kylling og bruke en boks med hakka tomat da? Har i allefall det så en haug med grønnsaker og noe skyr naturell eller kesam. Får se Takk for tips i allefall

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat