Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-12, 23:57   #6
lh1985
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 28
lh1985 er på en erverdig vei

Sv: Vil høre om ditt vekttap, med south beach

Opprinnelig lagt inn av LILLEstoreGULL, her.

SÅ kjekkt å høre fra deg..
Det virker ikke som det er så mange som går på SB dietten..,Nå er jeg på dag 4 ..og jeg hold på å få sjokk...har gått ned 3 kilo.=) Som du sier er det Stor motivasjon.
Syns det er flott at du har gått ned...Jeg vet nå at DENNE dietten funker..=)
Nå har jeg gått fra å svne frukt til å savne "Sprudle" vin.....,så sjkønner godt at du vil gå et par dager ekstra for å fare på fest!!=)
Kan man KUN drikke rød vin i fase 2...??
Og Har du merket bivirkninger av utrensinga av karber fra kroppen..?
Det har jeg...Jeg koker til tider..,små svimmel...og i dag vart jeg små dårlig i magen...,DET JEG EGENTLIG vil fram til...er dette bra for kroppen ???
Tusen takk fr du delte med meg..skriv gjerne tilbake...Gøyt å ha noen å "prate med"

Er ett år siden jeg var på festligheter sist, småbarnsmor så dette skal jeg unne meg man skal nok bare drikke rødvin på fase to, er mye sukker , karbohydrater i mye anna.... men det er jo bare for en periode, jeg skal kose meg med litt hvitt, og et par små øl i morgen, fordi jeg fortjener det;P
husker ikke at jeg hadde særlige bivirkninger første gangen annet en at jeg måtte tisse mye de første dagene, skikkelig utrensning. Denne gangen har jeg svettet, tisset mye de 3 første dagene, dårlig i magen, vært litt svimmel, rett og slett uggen, men tror det er en renselse. Etter den første uka var det borte, fin nå litt svimmel på trening 1 gang etter påbegynt kur, men spiste litt cc med vanilje kesam en liten time før nå på onsdag å da var formen bedre
er ikke mange aktive på forumet, så er enig i at det er gøy å ha noen å dele erfaring og tanker med

__________________


lh1985 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: SB Svar med sitat