Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-04, 21:23   #92
MHM
Ikke flink, men god...;-)
 
MHM sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 49
Innlegg: 4.705
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Fem?

Fem og en halv. Jeg tisset nesten på meg i stad. Jeg satt her ved pc-en mens mann og barn var borte, og plutselig begynte jeg å kaldsvette noe voldsomt. Ble helt badet i svette. Så begynte jeg å skjelve, bli svimmel og uttafor, samt kvalm. Tumler meg på badet og føler meg dårligere og dårligere. Begynner å brekke meg. Blir redd. Får ringt til venninne, mann og svigermor. Snart står 3 stk og ser på meg og stiller spørsmål. Og jeg skjønner ingenting selv. Venninne mener det ble for mye paralgin forte, og det kan stemme med at jeg følte meg helt forgiftet. Men en annen venninne som jobber på intensivavdelingen på sykehuset mener det er usannsynlig med paralgin forte i.o.m. det er paracetamol i den. Ikke vet jeg. Hva skal det ellers være? Hvalbiffen til middag som ingen andre reagerte på? Angst uten uro-følelse? Glupe ideer mottas med takk. I tullball-tråden... (men historien er ikke tullball altså...)

__________________
Jeg tiltrekker meg det jeg trenger for å være i balanse!
bla-bla-bla
MHM er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Helst ikke tenke på mat - er det en filosofi? Svar med sitat