Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-05, 18:14   #8
dingpot
Seniormedlem
 
dingpot sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Rogaland
Innlegg: 542
dingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressursdingpot er en virkelig god ressurs

Jeg har brukt den som heter vegefuel som er rådyr på helsekosten, ja. Men det går fint an å bestille mye billigere soyaprotein på nettet! ketolyse.no selger bokser på 400 gram til rundt hundrelappen (men har litt karbo i seg, 2 gram eller noe sånt), og power-sport.no selger sekker på 5 kg til nesten 900 kroner (med 0 karber). Ellers kan du søke på andre sports-kosttilskudd utsalg på nettet. Det finnes flere skulle jeg tro. Jeg skal bestille en 5 kg sekk så snart jeg flytter hjem til stavanger (om 3 uker). Skal fôre 3 stykker på lavkarbo (hihi), så det trengs litt! Så slipper jeg å bestille inn og betale frakt flere ganger i løpet av året.

__________________
Hilsen DingPot - Alveprinsessen

Ingenting er umulig -det umulige tar bare lenger tid. Namaste

"Hvis du gjør som du alltid har gjort, får du som du alltid har fått"
dingpot er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige råvarer/lavkarbo Svar med sitat