Vis enkelt innlegg
Gammel 11-04-13, 21:03   #1
Bolla Lotta
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: Jeg bor på det vakre Sørland!<3
Alder: 24
Innlegg: 8
Bolla Lotta er på en erverdig vei

Ny ung jente trenger hjelp!

Hei! Jeg heter Charlotte og er snart 14 år
Jeg er 1.69 cm høy og veier 96.3 kilo! Jeg er overvektig altså...
Jeg er ny her
Jeg har gått på lavkarbo før og da gikk jeg i kanskje en måned så gadd jeg ikke mere..
Nå har jeg begynt igjen og prøver så godt jeg kan Jeg syntes det er vanskelig å gå på lavkarbo fordi alle andre barn på min alder rundt meg spiser brownies, kjeks, softis, smågodt, OSV.. Jeg har blitt mobbet veldig mye rundt vekten min og har ikke stor selvtillit... Så derfor prøver jeg å gjøre noe med det
Jeg er veldig glad i is og blir kalt et ismonster, men is kan jeg jo ikke spise på lavkarbo.. MEN, nå har Henning Olsen fått et nytt merket, Easy heter det og det er is uten tilsatt sukker! De har den i pinneis(Veldig lik isabella) og tricolor. De er veldig gode men må selvfølgelig ikke spises for mye av.. Men nå må jeg komme tilbake til poenget:P
Jeg er veldig fortvilet når det gjelder niste til skolen og ting til ha med i bursdager.. Jeg lager maten min selv og liker å bake åsånn, så da lurer jeg på om noen av dere har noen tips til meg? Eller oppskrifter?Eller andre gode ting Håper jeg får et svar eller to(Tihii)

.-Lotta Bolla

Bolla Lotta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat