Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-12, 01:00   #15
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Rimelig kjøtt med mye fett

Opprinnelig lagt inn av Småspiseren, her.

Kan bare nevne at samboeren min på 1.90 veier 81kg og klarer ikke gå opp uansett hvor mye han spiser! Han vil opp til 85kg og i løpet av en dag kan han spise store mengder mat.. han spiser litt som meg til noen måltider, sjeldent ris, potet og pasta til middag, mye kjøtt! til frokost/lunsj blir det gjerne rundstykke eller brødskive, og han kan avslutte kvelden med en potetgullpose og en flaske Cola eller Fanta. I løpet av en dag kan han sikkert få i seg 3000-4000kcal, uten å gå opp!

så noen klarer bare ikke legge på seg fett, de MÅ legge på seg muskler for å bli større/tyngre..

en annen ting man kan tenke på er hvor feit man blir på innsiden! er ikke alltid det bare er fettet på utsiden som er farlig! fett rundt de indre organene syns ikke alltid på utsiden, men er like farlig om ikke farligere

Store mengder mat? Kan vel ikke være så store mengder hvis det kun er 3-4000 kcal. Det hørtes lite ut for en såpass voksen kar, så at han ikke legger på seg er vel ikke så rart? Her spises det ca 5500 lavkarbo kcal hver dag og jeg går også ned med en vekt på 68kg, 170cm. Synes ikke det er store mengden mat egentlig, men vi kan ha forskjellig definisjon av stor. Men er bare å spise enda mer det så går jeg opp også. Vil tro han bør trøkke innpå mye mer.

Hard, tung, målrettet og viljestyrt vekttrening etter et strukturert program i 1 år så vil han nok bygge muskler gubben din også, enten han vil eller ei, så helt umulig er det nok ikke.

  Svar med sitat