Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-05, 03:01   #6
Karin
Seniormedlem
 
Karin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Bergen
Alder: 68
Innlegg: 1.550
Karin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressursKarin er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som har gått ned mange kg, skriv dere slankehistorie her!

Drittbra fra Ssskaldeman da! For en kjempehistorie! Jo, jeg har gått på Atkins siden april 2004. Så det begynner å nærme seg halvannet år. Startet på 108 kg og 170 cm høy. Er nå 72,0 kg. Har gått på Atkins hele tiden. Og jeg har stort sett ikke skeiet ut. Men noe har jeg tilpasset: brød. Jeg begynte relativt tidlig (like etter at jeg gikk over fra induksjon til vedvarende) med å spise fiberrik, deretter wasa fiber plus, ett stk til frokost. Selvsagt var det fremdeles pålegget jeg skulle bli mett av! Så masse skinke og ost, laks, leverpostei, svolværpostei, og så videre... Og når det gjelder brød, begynte jeg senhøstes i fjor å teste ut hvordan jeg reagerte på Lindberghbrød. Og det gikk veldig bra. Jeg kunne tilslutt unne meg to skiver på søndagsfrokosten. Nå ligger jeg og vaker i vannskorpen på pre-maintenance eller lifetime maintenance... Vet egentlig ikke helt hvor jeg er. Jeg skal jo ned to-tre kg til, men det haster liksom ikke...Og det er vel egentlig det beste, sett fra et Atkins-synspunkt. Men jeg leker meg litt med hva jeg kan spise og hva jeg faktisk spiser. Men jeg går ikke over grensen - synes jeg i alle fall. Bortsett fra brødgreien, har jeg ikke drevet med utskeielser. Spiser fint min salat med noe kjøtt eller fisk eller fugl til lunsj, og min middag av rent kjøtt, fisk eller fugl, med masse grønnsaker. Og jeg ser ikke for meg at jeg skal endre det noesinne. Det er blitt helt automatisk for meg. Jeg tenker aldri "skal jeg våge meg...ta sjansen...gi blaffen?" Helt uaktuelt. Jeg har lagt om kosten. Ferdig med det. Men nå for tiden spiser jeg en skive "Ingers rugbrød" til frokost. Koster 38 kr, men jeg får 23 skiver av det. Fryser og tar opp en skive om gangen. Vet ikke hvor mangekarber det er i det, men det holder magen min i orden, og jeg går fortsatt ned i vekt. Jeg kan i alle fall anbefale Atkins. Spiser godt, aldri sulten, og kiloene renner av. Hvis du holder deg til oppskriften.

__________________
Karin

Karin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins/ketolyse Svar med sitat